رضایتمندی مسافران نوروزی از میهمان نوازی اصفهانی‌ها

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، مسافرانی که در ایام نوروز به شهر اصفهان سفر کردند از نحوه برخورد و میهمان‌نوازی شهروندان اعلام رضایت کردند.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا  اظهارکرد: شب گذشته ورود مسافران از سمت شمال اصفهان کاهش و بیشتر از سمت جنوب شاهد ورود آنها به شهر اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه شامگاه جمعه ظرفیت مدارس آموزش و پرورش در شهر اصفهان تا حد زیادی خالی شد، افزود: آموزش و پرورش از روز گذشته تعدادی از مدارس خود را از سرویس‌دهی به مسافران نوروزی خارج کرد تا برای تحصیل دانش‌آموزان آماده‌سازی شود.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شامگاه جمعه دهم فروردین ماه ۹۷، ۲۲۰۰ خانوار در باغ فدک اسکان یافتند..

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، مسافرانی که در ایام نوروز به شهر اصفهان سفر کردند از نحوه برخورد و میهمان‌نوازی شهروندان اعلام رضایت کردند.

مرادی اظهارکرد: کمپ باغ فدک برای اسکان موقت مسافران در نظر گرفته شده، اما در این کمپ مسافرانی هستند که از روز اول نوروز تاکنون اسکان دارند.

کد خبر 340433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.