گیر کردن دست مرد جوان قزوینی در چرخ گوشت صنعتی

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از گرفتار شدن دست یک مرد جوان در چرخ گوشت صنعتی و در نهایت نجات این فرد توسط آتش‌نشانان خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: گرفتار شدن دست یک مرد جوان در چرخ گوشت صنعتی در ساعت ۱۲:۲۴ دقیقه روز چهارشنبه ۲ خردادماه ۱۴۰۳ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی قزوین گزارش شد.

وی اضافه کرد: دست راست این مرد جوان از مچ دست به پایین در چرخ گوشت گیر کرده بود و اقدامات اولیه انجام می‌شود و آتش نشانان با احتیاط کامل برای اینکه آسیب بیشتری این مصدوم نبیند موفق به جداسازی بخش فلزی چرخ گوشت از دست این فرد می‌شوند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: بعد از این حادثه آتش‌نشانان قزوین در اتاق اورژانس بیمارستان شهیدرجایی زیر نظر پزشکان عملیات جداسازی دست از چرخ گوشت صنعتی چدنی را با سنگ فلز با موفقیت بدون اینکه مردجوان آسیب بیشتری ببیند انجام دادند.

ململی یادآور شد: گروه نجات ایستگاه شماره دوشهیدبابایی سازمان آتش‌نشانی قزوین به بیمارستان شهیدرجایی اعزام شد و در اتاق عمل و تحت نظارت کادر درمان عملیات آغاز شد. دست راست مرد جوان از مچ به پایین داخل چرخ گوشت صنعتی گرفتار شده بود که اقدامات اولیه درمانی روی این فرد انجام شد

وی افزود: آتش‌نشانان در یک عملیات بسیار حساس و پس از مدتی تلاش موفق شدند که بدنه ضخیم چرخ گوشت را شکاف دهند و دست این فرد را که از ناحیه انگشتان آسیب‌های زیادی دیده بود، خارج کردند و برای ادامه روند درمانی تحویل کادر درمانی دادند.

کد خبر 756264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.