«شهید رئیسی» با خدمت صادقانه به مردم به دنبال کسب رضای الهی بود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید رئیسی انتقادپذیر بود و با حوصله به مطالبات مردم پاسخ می‌داد و با خدمت صادقانه به دنبال کسب رضای الهی و مردم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی امروز _جمعه چهارم خرداد_ در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد حجتی شهر تاکستان اظهار کرد: ساده‌زیستی رئیس جمهور باعث شد بین مردم جایگاهی ویژه داشته باشد و محبوب مردم شود و تا آخرین لحظه هم در میان مردم بود و در راه خدمت جان باخت.

وی اضافه کرد: مرحوم رئیسی انتقادپذیر بود و با حوصله به مطالبات مردم پاسخ می‌داد و با خدمت صادقانه به دنبال کسب رضای الهی و مردم بود. امروز نظام اسلامی به این نوع مدیران نیاز دارد تا از چالش‌ها عبور کند و مسئولان هم باید رفتار و منش شهید رئیسی را سرلوحه کار خود قرار دهند و در این مسیر گام بردارند.

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان با بیان اینکه تاریخ هرگز شخصیتی مانند شهید رجایی را فراموش نخواهد کرد، گفت: بدون اغراق شهید رئیسی امروز همان دوره را تداعی کرد و راه رجایی را رفت. به فرموده رهبر معظم انقلاب رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت و حتی در روزهای تعطیل در سفرهای استانی بود.

اسلامی ادامه داد: دغدغه خدمت به مردم را داشت و شایسته شهادت بود و این مراسم تشییع هم عمق عشق و ارادت مردم به رئیس جمهور محبوبشان را نشان داد. مرحوم رئیسی آنقدر با مردم صمیمی بود که بسیاری از نامه‌های مردم عادی را شخصاً پیگیری و برای حل آن دستور می‌داد.

وی یادآور شد: حضور مسئولان عالی‌رتبه بیش از ۵۰ کشور جهان در مراسم تشییع باشکوه این رئیس جمهور مردمی نشان داد، دیپلماسی خارجی ایشان هم موفق بوده و جایگاه ایران در خارج از مرزها تقویت شده است.

کد خبر 756696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.