۳۰ واحد ضایعاتی غیرمجاز در کرج شناسایی و پلمب شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از پلمب و پاکسازی ۳۰ واحد غیرمجاز و فعال ضایعاتی در سطح مناطق ۳، ۵ و ۹ خبر داد و گفت: شهروندانی که در این خصوص مطالبه دارند، می‌توانند درخواست خود را به سامانه ۱۳۷ با ذکر مشخصات جغرافیایی اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار بگیرد.

محمد رضا خسروی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از البرز با اشاره به اینکه بازدید و شناسایی مراکز غیرمجاز ضایعاتی به صورت جدی در دستورکار قرار دارد، گفت: در این میان ناظرین مناطق ۳، ۵ و ۹ ظرف یک هفته گذشته به صورت ویژه فعالیت خود را پیش گرفته‌اند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با بیان اینکه مناطق فوق در پی مطالبات مردمی که از طریق سامانه ۱۳۷ ثبت شده بود در اولویت کاری قرار گرفت، ادامه داد: جلوگیری از روند فعالیت مراکز ضایعاتی غیرمجاز با هدف حفاظت از محیط زیست انجام می‌شود که بیش از همه چالش‌ها مورد تأکید شهروندان نیز قرار دارد.

خسروی تصریح کرد: در این میان ظرف مدت اعلام شده در ۳ منطقه فوق، بیش از ۳۰ واحد ضایعاتی غیرمجاز شناسایی و پلمب شدند، در این میان ۳ واحد نیز پاکسازی شد.

وی اظهار کرد: موارد فوق با حمایت و کمک عوامل انتظامی و خدمات شهری مناطق انجام شد.

کد خبر 756441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 0
    تو رو خدا توی فردیس هم سری بزنید قسمت قریشی جنوبی افتضاحه زباله دونی شده از بساط کهنه فروشها تا ضایعاتی ها،،، یه فکری برای سگ های ولگرد هم کنید بخدا امنیت نداریم این قسمت تعداد سگها بیشتر از آدمها شده