افزایش ۱۲۰ درصدی استقبال گردشگران از شهر رویاها

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: در ایام نوروز امسال میزان استقبال گردشگران از شهر رویاها بین ۲۰ تا ۱۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: دستگاه‌های تفریحی شهر رویاها برای نخستین بار به همت تیم فنی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان و شهر رویاها به روزرسانی، تعمیر و راه اندازی مجدد شده است.

وی افزود: در ایام نوروز امسال میزان استقبال گردشگران از شهر رویاها بین ۲۰ تا ۱۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان وابسته به شهرداری اصفهان ادامه داد: در این ایام آمار استفاده کنندگان گردشگر از تله‌کابین صفه افزایش ۴۰ درصدی نسبت به نوروز ۹۶  داشت.

معینی تصریح کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان) یکی از مجموعه هایی است که با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت های تفریحی و گردشگری از سوی شهرداری اصفهان پایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه این شرکت وظیفه توسعه مجتمع‌های گردشگری در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، سیاحتی و تفریحی در راستای ایجاد تفریحات سالم برای شهروندان و گردشگران را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولویت برنامه‌های مدیریت شهری بر گردشگری استوار است و در نظر دارد توسعه گردشگری را از شعار زدگی خارج و به مرحله عمل وارد کند، این مجموعه نیز عزم جدی دارد که در راستای تحقق این شعار حرکت کند.

معینی افزود: شرکت توسعه در حال تدوین سند استراتژی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت با هدف توسعه مجتمع‌های گردشگری در بخش‌های مختلف است.

وی ادامه داد: در شرایط موجود برنامه‌ریزی کوتاهی بر اساس سیاست‌های تدوین شده داریم و بهبود شرایط کیفی مجتمع‌های تحت‌پوشش و ظرفیت‌سازی‌های جدید در اولویت است در واقع پروژه‌هایی که امکان احداث آنها در مدت زمانی کوتاه فراهم باشد و رونق ویژه‌ای ایجاد کند، مورد تاکید است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان با بیان اینکه در برنامه‌های میان مدت و بلند مدت نیز در حال طراحی چند پروژه هستیم، گفت: یکی از سیاست‌های بلندمدت شرکت توسعه این است که شرق اصفهان را به منطقه ویژه گردشگری مرکز ایران تبدیل کند که تحقق این مهم، همت و اراده شهرداری و تصمیم اعضای شورای شهر و همراهی ارگان‌های دولتی را می‌طلبد.

کد خبر 340300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.