آمار تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در ایران در ۲۴ ساعت گذشته اعلام شد. از دیروز تا امروز ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰، ۱۶ هزار و ۵۹۶ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کووید۱۹ در کشور تا امروز به سه میلیون و ۳۴۴ هزار و ۱۲۲ نفر رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۶ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۸۵ هزار و ۵۴۳ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

بر اساس آخرین آمار رنگ‌بندی، ۱۴۳ شهرستان قرمز، ۱۸۶ شهرستان نارنجی و ۱۱۹ شهرستان زرد در کشور وجود دارد و وضعیت هیچ شهری آبی نیست.

به گزارش روز جمعه ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، از ۱۹ تیر شهرستان‌های خوی (آذربایجان غربی)، اردبیل (استان اردبیل)، آران و بیدگل و خمینی‌شهر (اصفهان)، دره‌شهر (ایلام)، بروجن (چهارمحال و بختیاری)، قوچان (خراسان رضوی)، هندیجان (خوزستان)، گرمسار (سمنان)، ممسنی (فارس)، آق‌قلا، کردکوی، گالیکش و گرگان (گلستان)، بندر انزلی، رودبار و رودسر (گیلان)، دلفان و سلسله (لرستان)، بهشهر، جویبار، رامسر و فریدونکنار (مازندران)، دلیجان و محلات (مرکزی) در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند.

برای دانلود اینفوگرافیک در اندازه اصلی اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.