توسعه سامانه ۱۳۷ احترام به مردم اصفهان است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید مردم با صرف کمترین زمان، بتوانند مطالب و مشکلات خود را منتقل کنند و اگر این موضوع محقق شود، مردم احساس می‌کنند که به آن‌ها احترام گذاشته‌ایم و این بهترین هدیه‌ای است که می‌توانیم به شهروندان تقدیم کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _شنبه پنجم مهر_ در دومین قسمت برنامه پایش با حضور در اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم اعتمادبخشی به مردم اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ باید به‌خوبی تبلیغ شود زیرا تجارب ارزشمند آن در این سال‌ها نشان می‌دهد مردم به این شماره برای اعلام درخواست‌های خود اعتماد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پاسخگو بودن مدیریت شهری به مردم یک ارزش بزرگ در شهرداری اصفهان بوده است و این مهم باید تقویت شود، افزود: بیشتر مخاطبان سامانه ۱۳۷ مسائل عمومی را که نفع آن برای تمام مردم شهر است مطرح می‌کنند که امیدواریم با همکاری همکاران این اعتماد حفظ شده و عوامل اجرایی خوب بشنوند، پیگیری کنند و پاسخگو باشند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اکنون سامانه ۱۳۷ به حدی پیشرفت کرده که چرخه پیام‌ها به‌صورت کامل پیگیری می‌شود، یعنی از زمان ثبت پیام، تا پاسخ‌دهی و اقدام لازم و در نهایت جلب رضایت شهروند، همه مراحل دنبال می‌شود که این نوع پیگیری و اطلاع‌رسانی ارزشمند است.

نادرالاصلی با بیان اینکه گستردگی کلان‌شهر اصفهان به شکلی است که تنها با مشارکت و همراهی مردم با مدیریت شهری و انتقال موضوعات به آن می‌توان مشکلات شهر را رفع کرد، افزود: ارتباط ساده و بی‌واسطه مدیران شهری با مردم، اعتمادآفرین است، در واقع اگر تنها یک‌هزارم اطلاعاتی که مردم در اختیار ما قرار می‌دهند صحیح باشد، با همین اطلاعات شهر آباد می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری باید به صرف زمان توسط شهروند و ارتباط مستقیم آنها با سامانه ۱۳۷ افتخار کند زیرا بدون هزینه، حجم زیادی اطلاعات مفید از مردم دریافت می‌شود، گفت: بازخورد دادن به مردم و اطلاع‌رسانی از اقدامات انجام‌شده به‌عنوان یکی از اصول اساسی فرایند ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان قابل تقدیر است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نخستین و مهم‌ترین اصل در ارتباطات مردمی، احترام به مردم است زیرا آنها به شهرداری اعتماد کرده‌اند و ما در جایگاهی نشسته‌ایم که وظیفه داریم پاسخگوی آن‌ها باشیم، ادامه داد: مردم از جنبه مسئولیت و مشارکت اجتماعی مسائل شهر را پیگیری می‌کنند، نه یک وظیفه، بلکه این وظیفه ما و دیگر نهادها است که با اقدامات خود اعتماد مردم به دستگاه‌های خدمت‌رسان را تقویت کنیم.

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۷ با توجه به انبوه پیام‌ها و درخواست‌هایی که دارد نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و تقویت فناوری‌هایی است که روند ثبت و رسیدگی به درخواست مردم را تسهیل کند.

وی تاکید کرد: باید مردم با صرف کمترین زمان، بتوانند مطالب و مشکلات خود را منتقل کنند. بخشی از این امر به توسعه تجهیزات و بخشی دیگر به گسترش توان سازمان برمی‌گردد. اگر این موضوع محقق شود، مردم احساس می‌کنند که به آن‌ها احترام گذاشته‌ایم و این بهترین هدیه‌ای است که می‌توانیم به شهروندان تقدیم کنیم.

کد خبر 909852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.