به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _شنبه هفتم تیر_ در نشست فصلی شورای ۱۳۷ مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان با اشاره به از سرگیری شورای ۱۳۷ مناطق، اظهار کرد: برگزاری این نشستها از دو منظر دارای اهمیت است؛ از یک سو هماندیشی درباره وضعیت واحدهای اجرایی در سامانه ۱۳۷ باعث کاهش ابهامات در رسیدگی به درخواست شهروندان میشود و از سوی دیگر توجه ویژه مدیریت شهری به گزارشهای سامانه که ملاک ارزیابی بخشی از عملکرد واحدهای مختلف شده باعث ارتقای کیفی آنها میشود.
وی با بیان اینکه اداره ارتباطات مردمی در نشستهای مشترک بیشتر شنونده پیشنهادات، انتقادات و ابهامات مدیریت و عوامل اجرایی شهرداری است، افزود: خود را ملزم به مشارکت ذینفعان در سامانه ۱۳۷ میدانیم و موضوعات مطرح شده در نشستهای هماندیشی را چه به صورت کلی باشد چه معطوف به موارد جزئی، در تصمیمگیریهای آتی مدنظر قرار میدهیم.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان بر لزوم کاهش زمان رسیدگی و پاسخ به پیامهای شهروندان تاکید و تصریح کرد: توجه به زمان رسیدگی به پیامها بهطور مستقیم بر رتبهبندی مناطق در سامانه ۱۳۷ تأثیرگذار است.
وی با بیان اینکه دستورجلسه شورای ۱۳۷ باتوجه به گزارش اجمالی واحدهای مختلف اداره ارتباطات مردمی است، ادامه داد: این گزارش کیفی باتوجه به میزان فعالیت کاربران اجرایی در سامانه و پاسخگویی صحیح و بهنگام آنها تنظیم میشود.
رفیعی خاطرنشان کرد: اغلب پیامهای سامانه ۱۳۷ مربوط به حوزه خدمات شهری بوده و این امر باعث پویایی و بروز شدن این حوزه در ارتباط با سامانه شده است به گونهای که همکاران ما در اولین فرصت پس از هر تغییر داخلی در مناطق یا ابلاغ دستورالعملهای خدمات شهری در جریان اتفاقات قرار میگیرند و این موضوع باعث همافزایی بالایی شده است.
وی با بیان اینکه شفافیت و اطلاعرسانی درست مناطق و سازمانهای شهرداری در خصوص مرجع رسیدگی به پیامها باعث کاهش زمان رسیدگی به درخواست شهروندان میشود، گفت: در این مواقع نقش ناظر مناطق اهمیت ویژهای داشته و میتواند اختلاف نظرها را کمرنگ و موضوعات داخلی مناطق را به شکلی که باعث تأخیر در پاسخ به درخواست مردم نشود به سرانجام برساند.


نظر شما