پیشرفت ۴۰ درصدی احداث خیابان گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۴۰ درصدی احداث خیابان گرکان خبر داد و گفت: این خیابان سال‌ها مطالبه اهالی محله گرکان بوده و در حال حاضر به‌عنوان یکی از پروژه‌های محرک توسعه برای این محله کمتربرخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به احداث خیابان گرکان اظهار کرد: این خیابان در محله گرکان به طول ۵۰۰ و عرض ۳۶ متر احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه خیابان گرکان برای تسهیل در تردد شهروندان احداث شده است، تصریح کرد: این خیابان حدفاصل اتوبان شهید اردستانی تا انتهای محله گرکان است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این خیابان سال‌ها مطالبه اهالی محله گرکان بوده و در حال حاضر به‌عنوان یکی از پروژه‌های محرک توسعه برای این محله کمتربرخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

صیرفی‌نژاد گفت: اجرای پروژه‌های محرک توسعه در دوره ششم مدیریت شهری مد نظر قرار گرفته و منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از این قاعده مستثنی نیست.

وی تصریح کرد: ساماندهی مسیر شرقی خیابان دشتستان، توسعه باغ بانوان طلوع، احداث کلکتور از میدان معراج در مسیر خیابان آیت تا خیابان خواجه عمید، احداث منبع آب در انتهای پارک لاله، اصلاح هندسی راستگرد خیابان پروین به جی و تملک ادامه خیابان سپیده کاشانی از پروژه‌های مهم منطقه‌ای در این منطقه است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های محله‌محور شامل پارکینگ ام‌البنین در محله مصلی و تجهیز فضای سبز گرکان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 741495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.