برقراری ۱۰ هزار تماس با ۱۳۷ از ابتدای سال جاری تاکنون/ راهنمایی گردشگران در صدر تماس‌ها

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۰ هزار تماس از ابتدای سال جاری تا کنون با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شده است، گفت: راهنمایی گردشگران نوروزی در صدر درخواست‌ها است.

محمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان در سال جاری از راهنمایان گردشگری متخصص بهره برده تا بتواند به بهترین نحو ممکن پاسخگوی گردشگران باشد، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در سال جاری برنامه‌ریزی‌های بسیاری در راستای میزبانی شایسته از گردشگران انجام داده است که ثمره این برنامه‌ریزی‌ها در سطح شهر قابل مشاهده است.

وی با اشاره به تماس گردشگران افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود پنج هزار تماس از سمت گردشگری با این مرکز برقرار شده است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به بارش باران و سرمای هوا در چند روز اخیر خاطرنشان کرد: بدیهی است باغ فدک به سبب بارش‌ها مکان مناسبی برای اقامت و شب‌خوابی گردشگران نبوده که به همین دلیل با تدابیر انجام شده از جانب همکاران کمیته اسکان و سایر همکاران ورزشگاه‌ها و سایر مراکز میزبان اقامتی گردشگران بودند.

قاسمی تصریح کرد: اولویت اول راهنمایان مستقر در این اداره برای اسکان گردشگران هتل، مهمان‌سراها، مدارس آموزش و پرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و کارمندی، منازل استیجاری و باغ فدک است.

کد خبر 739318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.