شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز پنجشنبه ۱۰ اسفند + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _پنجشنبه دهم اسفند_ طی ساعات منتهی به ۸:۰۰ صبح در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه شهریار با شاخص ۱۶۱ ناسالم (قرمز) و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۴۲ ناسالم (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۵۹، باقرشهر با شاخص ۷۵، پارک رازی با شاخص ۵۴، پاسداران با شاخص ۸۱، پونک با شاخص ۶۸، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۵، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۸۱، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

در همین راستا دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های تهران پارک شکوفه با شاخص ۸۴، دانشگاه تهران با شاخص ۸۲، ژئوفیزیک با شاخص ۶۹، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۸۳، سلامت با شاخص ۶۶، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۶۷، شریف منطقه دو با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۹۱، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۷، در موقعیت سالن (زرد) ثبت شده است.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۶، علم و صنعت با شاخص ۶۷، فرمانداری شهرری با شاخص ۶۰، قرچک با شاخص ۷۴، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۷۶، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۵، ملارد با شاخص ۵۸، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۴، ورامین با شاخص ۶۲ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۶۴ در شرایط سالم (زرد) درج شده است.

به این ترتیب، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۳۶، اسلام‌شهر با شاخص ۴۱، امام خمینی با شاخص ۴۷، بهارستان با شاخص ۴۷، پاکدشت با شاخص ۴۴، پردیس با شاخص ۲۸، چشمه با شاخص ۳۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۵، دماوند با شاخص ۲۶، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۴۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۴۸، لواسانات با شاخص ۳۸، در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 731814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.