جاده‌های استان اصفهان لغزنده است / بیش از ۶۰ میلی‌متر بارش در کوهرنگ ثبت شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ثبت بیش از ۶۰ میلی‌متر بارش در کوهرنگ، از لغزنده بودن جاده‌های استان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش در مناطق غربی و جنوبی استان رخ داده است، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده این سامانه بارشی تا این لحظه بسیار خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه دارای رطوبت بود، افزود: زبانه‌های بارش‌ها تا سایر مناطق استان و مناطق مرکزی و شرقی کشیده شده و پشتکوه فریدون‌شهر در اسلام‌آباد موگویی بالغ بر ۵۵ میلی‌متر بارش داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تا این لحظه بویین‌میاندشت ۲۶ میلی‌متر، خوانسار ۲۷ میلی‌متر، سمیرم ۲۰ میلی‌متر، فریدون‌شهر ۳۱ میلی‌متر، پادنای سمیرم ۲۸ میلی‌متر، گلپایگان ۱۵ میلی‌متر، اصفهان بیش از ۱۱ میلی‌متر، داران ۱۸ میلی‌متر و چادگان ۱۵ میلی‌متر بارش دریافت کرده است.

شیشه فروش با اشاره به بارش بیش از ۶۰ میلی‌متری در کوهرنگ اضافه کرد: آمارهای مذکور به طور قطع تا شب افزایش خواهد داشت و انتظار می‌رود بارش‌ها با شدت و ضعف تا فردا صبح ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به گزارش چند مورد آب‌گرفتگی در پی بارش‌های رخ داده و امدادرسانی به این حوادث افزود: ۳۲۰ تیم در مناطق مختلف به منظور امدادرسانی به حوادث و بازگشایی مسیرها و تخلیه آب از مناطق تحت تأثیر آب‌گرفتگی در حال فعالیت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: وزش باد با سرعت ۷۰ و ۸۰ کیلومتر در ساعت در مناطق شرقی انتظار می‌رود و افراد همچنان باید رعایت نکات ایمنی را مد نظر داشته باشند.

شیشه فروش با اشاره به کاهش میدان دید و لغزنده بودن جاده‌ها و امدادرسانی به بیش از ۶۰ مورد امدادرسانی در جاده‌ها ادامه داد: رانندگان با توجه به شرایط جوی مذکور باید نسبت به رعایت نکات ایمنی به خصوص در جاده‌های شرقی، غربی و جنوبی استان اهتمام داشته باشند.

کد خبر 728674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.