اجرای عملیات بازسازی و تعویض خط‌ لوله خیابان علامه مجلسی/ اعمال محدودیت ترافیکی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اجرای عملیات ایمن‌سازی، بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره نشست زمین و آب‌گرفتگی در خیابان علامه مجلسی که شب گذشته رخ داد، اظهار کرد: پس از اعلام حادثه در خیابان علامه مجلسی، عوامل پلیس راهور به‌سرعت در این محدوده حضور پیدا کردند و تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در محل کنترل شد و عوامل شهرداری، آتش‌نشانی و آب و فاضلاب نیز برای انجام اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: خط لوله ۳۰۰ چدنی آب شرب و فاضلاب و خط لوله ۳۰۰ پلی‌اتیلن فضای سبز از خیابان مذکور عبور می‌کرد و پس از وقوع حادثه نشست زمین و شکستگی خط لوله، توسط شرکت آب و فاضلاب جریان آب قطع شد و تخلیه آب و ایمن‌سازی محل صورت گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: لازم است بدانیم عملیات خاک‌برداری انجام و مشاهد شد که خط لوله ۳۰۰ چدنی آب شرب و فاضلاب در دو نقطه دچار شکستگی شده است که به دلیل نشست خیابان بوده است.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه عوامل ایمنی در محل حضور دارند و خط لوله گاز هم که از خیابان علامه مجلسی می‌گذرد ایمن‌سازی شده است، تصریح کرد: امروز در خیابان علامه مجلسی توسط پلیس راهور اعلام محدودیت شده است، بنابراین شهروندانی که قصد عبور از این خیابان را دارند، باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند تا ایمن‌سازی، بازسازی، تعویض خط لوله و پرسازی محل انجام شود، همچنین بررسی خواهد شد که نقاط دیگر خیابان دچار مشکل نباشد.

وی اضافه کرد: حادثه مذکور دهمین حادثه نشست زمین در سال جاری در اصفهان است.

اجرای عملیات بازسازی و تعویض خط‌لوله خیابان علامه مجلسی/اعمال محدودیت ترافیکی در محل حادثه

کد خبر 748967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.