شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز ۲۸ دی + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (پنجشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۸۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۷، باغستان شهریار با شاخص ۱۶۳، باقرشهر با شاخص ۱۷۷، شهریار با شاخص ۱۵۳، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس، امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۴۳، سلامت با شاخص ۱۱۹، شریف منطقه دو با شاخص ۱۰۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۴۳، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۱۱، قرچک با شاخص ۱۰۵، ملارد با شاخص ۱۰۲، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۴۰، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

در همین راستا، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۲، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۵۲، پارک رازی با شاخص ۶۰، پونک با شاخص ۶۰، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۸، پیشوا با شاخص ۷۰، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۷۱، تهران پارک شکوفه با شاخص ۸۰، در وضعیت سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های چشمه با شاخص ۵۲، دانشگاه تهران با شاخص ۹۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۹، دماوند با شاخص ۷۸، رباط‌کریم با شاخص ۷۵، ژئوفیزیک با شاخص ۶۳، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۸۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۹۸، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۷۶ و شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۶ ثبت شد.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۰، علم و صنعت با شاخص ۵۲، قدس با شاخص ۶۴، گلبرگ منطقه ۸ با شاخص ۷۳، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۷۸، ورامین با شاخص ۷۶ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۵، در موقعیت سالم (زرد) درج شده است.

لازم است بدانیم، کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۴۱، امام خمینی با شاخص ۴۲، پاکدشت با شاخص ۴۸، پردیس با شاخص ۲۹، سرخه‌حصار با شاخص ۴۵، لواسانات با شاخص ۳۷، در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 721010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.