شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز ۲۴ دی + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (یکشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۶۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۵۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۲ و ورامین با شاخص ۱۶۰، در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۱۱۲، سلامت با شاخص ۱۱۱، شهریار با شاخص ۱۱۹، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۱۱، قرچک با شاخص ۱۳۰، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

در همین راستا، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۱، اسلام‌شهر با شاخص ۹۶، امام خمینی با شاخص ۶۰، پارک‌رازی با شاخص ۵۷، پاسداران با شاخص ۶۴، پاکدشت با شاخص ۶۷، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۳، پیشوا با شاخص ۸۳، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۵۹، تهران پارک شکوفه با شاخص ۸۰، چشمه با شاخص ۶۷، دانشگاه تهران با شاخص ۶۹، دماوند با شاخص ۸۳، در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های رباط کریم با شاخص ۷۷، ژئوفیزیک با شاخص ۶۴، ستاد بحران منطقه ۷ با شاخص ۵۶، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۵۳، شریف منطقه دو با شاخص ۸۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۶۵، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۶۶، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۸۶، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۷، علم و صنعت با شاخص ۶۳، لواسانات با شاخص ۵۳، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۹ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۶۷، در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۴۲، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۴۶، پردیس با شاخص ۴۶، پونک با شاخص ۴۸، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۳۲، سرخه حصار با شاخص ۳۱، قدس با شاخص ۴۶ و گلبرگ منطقه ۸ با شاخص ۳۶، در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 719792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.