قیمت خودرو امروز ۱۹ دی + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودروها امروز _سه‌شنبه نوزدهم دی_ در بخش خودروهای داخلی بازار تغییر چندانی ندارد و تنها برخی از محصولات اندکی با کاهش قیمت همراه هستند.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا که هفته‌های گذشته نوسانات جزئی قیمت را ثبت کرد؛ امروز با افزایش یک میلیون تومانی به نرخ ۳۷۸ میلیون تومان بازگشت.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا که از روز گذشته پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشت، امروز یک میلیون تومان دیگر ارزان‌تر شده و با ۶۲۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس یکی از سدان‌های محبوب بازار بوده که با کاهش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به ۶۴۵ میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از سدان‌های محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که طی افزایش قیمت‌های هفته گذشته از کانال ۹۰۰ میلیون تومان عبور کرد. این خودرو که روز گذشته ۲۰ میلیون تومان افت قیمت را تجربه کرد، امروز نیز پنج میلیون تومان کاهش یافت و با ۹۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۴ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU7P با قیمت ۵۶۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۶۸ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۱۷ میلیون تومان، پژو پارس ۵۶۴ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۵۹۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با قیمت ۵۸۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۵۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۱۳ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۲۹ میلیون تومان، تارا دستی ۷۰۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۰۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) با قیمت یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان، هایما 7X با قیمت یک میلیارد و ۶۶۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۳۸۹ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۰۸ میلیون تومان، کوییک ۳۶۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۷۹ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۷۱ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۷۷ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۵۳ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و چانگان CS35 تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۹ دی + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز تغییر چندانی ندارد اما تعداد انگشت‌شماری از خودروهای مونتاژی افزایش قیمت را تجربه می‌کنند.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بازار که با وجود افزایشی بودن بازار در هفته‌های گذشته تغییری نداشت، اما امروز پنج میلیون تومان ارزان شده و با نرخ ۷۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تیگو 7IE کراس‌اوور رده بالاتر مدیران خودرو برخلاف اکثریت بازار با شیب بالایی افزایش قیمت دارد که از ابتدای روز جاری ۵۰ میلیون تومان گران‌تر شده و وارد کانال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شده است.

جک S5 نیوفیس، کراس‌اوور محبوب کرمان موتور نیز روز گذشته نیز ۴۰ میلیون تومان گران‌تر شده بود؛ اما امروز ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

دیگنیتی پرایم کراس‌اوور محبوب بهمن موتور به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو امروز ۱۹ دی + جدول

کد خبر 718370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.