قیمت خودرو امروز ۲۱ دی + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _ پنجشنبه بیست‌ویکم دی_- در بازار صعودی است و کاهش قیمت در هیچ‌یک از خودروهای داخلی و مونتاژی به چشم نمی‌خورد.

ساینا S دوگانه‌سوز یکی از ارزان‌ترین خودروها با سوخت CNG در بازار نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان افزایش قیمت دارد و به نرخ ۴۱۷ میلیون تومان رسیده است.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا امروز ۴ میلیون تومان بالاتر و با ۶۳۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رانا پلاس پانوراما یکی از خودروهای نه‌چندان محبوب ایران خودرو امروز رکورد افزایش قیمت را ثبت کرد و با رشد ۳۷ میلیون تومانی توانست تنها در یک روز به کانال ۶۴۰ میلیون تومان برسد.

پژوپارس LX TU5 از هم‌رده‌های سمند سورن نیز به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است و امروز ۱۴ میلیون تومان افزایش یافته و به ۷۳۵ میلیون تومان رسیده است.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۵۲ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU7P با قیمت ۵۵۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۸۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۵۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۴۵ میلیون تومان، پژو پارس ۵۸۱ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۱۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با قیمت ۶۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۷۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۴۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۴۰ میلیون تومان، تارا دستی ۷۰۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۰۶ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، هایما 7X با قیمت یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۲۳ میلیون تومان، کوییک ۳۷۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۹۳ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۸۱ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۸۲ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۵۲ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و چانگان CS35 تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۴۰۴ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۱ دی + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز مانند داخلی‌ها افزایش محسوسی را ثبت می‌کند.

جک J4 آپشنال یکی از خودروهای ارزان‌قیمت مونتاژی که روز گذشته ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شد؛ امروز تغییری ندارد و با ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X55 Pro IE اسپرت یکی دیگر از محصولات مدیران خودرو است که امروز تغییری ندارد و با یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

جک S3 اتوماتیک، کراس‌اوور نه‌چندان محبوب کرمان موتور نیز ۴۵ میلیون تومان افزایش قیمت دارد و با یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس تیگو ۷ پرو جزو کراس‌اوورهای جدید مونتاژی مانند دیگر محصولات ۱۰ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو امروز ۲۱ دی + جدول

کد خبر 718368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.