قیمت خودرو امروز ۲۴ دی + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودروها امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته افزایشی بوده و در تعداد اندکی از خودروها تغییری دیده نمی‌شود.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا که در هفته‌های گذشته افزایش محسوسی داشته و امروز نیز با رشد ۱۳ میلیون تومانی به نرخ ۳۹۸ رسیده است.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا که رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی است نیز ۲۶ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با ۶۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما، ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو ۲۰ میلیون تومان بالاتر از روز گذشته و با ۵۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از خودروهای رده بالای ایران خودرو نیز حدود ۳۷ میلیون تومان بالاتر از روز گذشته و با نرخ ۹۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۵۶ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU7P با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۹۰ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۵۳ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۵۰ میلیون تومان، پژو پارس ۵۹۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با قیمت ۶۱۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۴۴ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۴۸ میلیون تومان، تارا دستی ۷۲۲ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۳۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) با قیمت یک میلیارد و ۶۸۶ میلیون تومان، هایما 7X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۲۷ میلیون تومان، کوییک ۳۸۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۹۲ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۹۳ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۸۴ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۵۳ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و چانگان CS35 تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۴ دی + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز افزایشی گزارش می‌شود؛ اما به نسبت داخلی‌های بازار، تعداد خودروهایی که بدون تغییر هستند بیشتر است.

جک J4 آپشنال یکی از خودروهای ارزان‌قیمت مونتاژی به شمار می‌رود که با وجود رشد قیمت اکثر خودروها، تغییر چندانی ندارد و با ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S3 کراس‌اوور نه‌چندان محبوب کرمان موتور یکی از بالاترین درصد تغییرات را نسبت به روز گذشته نصیب خود کرد. این خودرو ۵۵ میلیون تومان بالاتر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو جزو سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود که ۷۰ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ کراس‌اوور محبوب بهمن موتور با رشد ۱۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، مقام بالاترین افزایش قیمت را نصیب خود کرده و به کانال دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو امروز ۲۴ دی + جدول

کد خبر 718366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.