تماس بیش از ۸ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ در هفته گذشته/گلایه شهروندان از فعالیت دست‌فروشان

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته دوم دی سال جاری ۸۷۳۵ تماس شهروندان، توسط کارشناسان این مرکز در سامانه ۱۳۷ ثبت شد که ۴۴۰ مورد از تماس‌ها مبنی بر سد معبر خودروهای دست‌فروش یا دست‌فروشان بود.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته دوم دی ۱۴۰۲ کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پاسخگوی ۸۷۳۵ تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بودند، اظهار کرد: از این تعداد ۶۰۷۲ مورد درخواست‌های اجرایی شهروندان و ۲۶۶۳ مورد نیز مشاوره و اطلاع‌رسانی بود.

وی با اشاره به اینکه در هفته دوم دی سال جاری ۴۴۰ مورد از تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ مبنی بر سد معبر خودروهای دست‌فروش یا دست‌فروشان بود، افزود: حدود ۳۰ درصد از ۴۴۰ تماس موارد مربوط به محله‌های نقش‌جهان در منطقه ۳، سروستان در منطقه ۱۰ و همدانیان در منطقه ۴ شهرداری بوده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به فعالیت دست‌فروشان در این محله‌ها، امیدواریم با پیگیری مناطق این معضل رفع شود، البته نتیجه پیگیری مناطق در هفته‌های بعد به اطلاع شهروندان می‌رسد.

قاسمی گفت: اداره عمران منطقه ۴ شهرداری اصفهان پیرو درخواستی که یکی از توان‌خواهان این منطقه درباره بسترسازی از مسیر شرق به غرب خیابان مشتاق دوم روبه‌روی خیابان باغ‌مشهد داشتند، با جدیت موضوع را دنبال کرد و مشکل رفع شد، از این‌رو مراتب قدردانی از اقدام صورت گرفته را اعلام می‌کنیم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تماس‌هایی درباره اختلاف سطح اتوبان آقابابایی روبه‌روی خیابان سعادت داشتیم که احتمال تصادف و انحراف از مسیر خودروها را افزایش داده است، گفت: امیدواریم مسئولان مربوطه در منطقه ۱۰ شهرداری نیز این مشکل را هرچه سریع‌تر رفع کنند.

کد خبر 717985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.