قیمت خودرو امروز ۱۴ دی + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت خودروها امروز - پنجشنبه چهاردهم دی - در بیشتر محصولات خودروسازان بدون تغییر است و تنها در چند مورد افزایش قیمت مشاهده می‌شود.

در بازار محصولات داخلی دو خودرو با افزایش قیمت شدید روبه‌رو هستند که بیشترین افزایش قیمت مربوط به خودرو پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک است تا جایی که افزایش قیمت ۱۵ میلیون تومانی را نسبت به روز گذشته در بازار به ثبت رسانده و با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودرو تارا V2 دنده اتوماتیک نیز در بازار آزاد خودرو با ۱۰ میلیون تومان جهش قیمت، توسط فروشندگان ۸۱۶ میلیون تومان ارزش‌گذاری می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۱ میلیون تومان، سورن پلاس (تیپ ۳) با قیمت ۶۱۴ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۷۲ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۶۹۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۸۸۳ میلیون تومان، پژو پارس ۵۵۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۵۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ (پانوراما) با قیمت ۵۴۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با قیمت ۵۷۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۴۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۰۳ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۱۶ میلیون تومان، تارا دستی ۶۸۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) با قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان، هایما 7X با قیمت یک میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۳۸۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک ۳۵۳ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۶۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۵۶ میلیون تومان، شاهین تیپ ۱ با قیمت ۵۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۴۳ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان و چانگان CS35 تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۴ دی + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بیشتر محصولات مونتاژی خودروسازان نیز امروز ثبات قیمت را ثبت کردند و تنها دو خودروی سدان آریزو ۶ پرو و کی ام سی j7 هر کدام به ترتیب افزایش قیمت ۲۰ میلیون و ۱۰ میلیون تومانی را به نام خود ثبت کردند. خودرو آریزو ۶ پرو در بازار به مبلغ ۱.۳۸۰ میلیون تومان و خودرو کی ام سی j7 نیز با قیمت ۱.۵۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

اما در بخش خودروهای وارداتی با نوسان قیمت شدید برخی محصولات روبه‌رو هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی هیوندای النترا مدل ۲۰۱۸ اشاره کرد که در بازار با قیمت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود همچنین قیمت سوناتا GLS با مدل ۲۰۱۸ با ۲۰۰ میلیون تومان افزایش به قیمت ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۴ دی + جدول

کد خبر 717358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    ماشين