شاخص آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۶ دی

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (‌چهارشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۹، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه ششم دی_ در ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۱۶۱، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۵۴، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۶۰، قائم منطقه ۱۸ با شاخص ۱۶۸، قرچک با شاخص ۱۶۰، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۳ و میدان مفتح منطقه ۹ با شاخص ۱۵۴ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۴۱، پارک رازی با شاخص ۱۰۲، پونک با شاخص ۱۲۸، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۲۲، پیشوا با شاخص ۱۰۸، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۲۹، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۱۶، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۱، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۲۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۳۳، شریف منطقه دو با شاخص ۱۴۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۲۵، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۰۵ و ورامین با شاخص ۱۴۳، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۷، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۷۴، امام خمینی با شاخص ۸۶، باغستان شهریار با شاخص ۷۶، پاسداران ۸۱، پاکدشت با شاخص ۹۹، پردیس با شاخص ۵۲، چشمه با شاخص ۸۳، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۲، وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های دماوند با شاخص ۷۷، ژئوفیزیک با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۸، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۳، علم و صنعت با شاخص ۶۷، قدس با شاخص ۵۳، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۶۸، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۰، ملارد با شاخص ۵۵، وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۱، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب؛ سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۴۵، اسلام‌شهر با شاخص ۳۴، رباط‌کریم با شاخص ۳۹، شهریار با شاخص ۴۹، لواسانات با شاخص ۳۱، در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 715073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.