بارش برف در مناطق سردسیر ادامه دارد/ کدام استان‌ها امروز بارانی است؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارش برف در مناطق سردسیر، از بارش باران در نقاطی از کشور خبر داد و گفت: شدت بارش امروز در شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب استان‌های کردستان و آذربایجان غربی خواهد بود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بعضی نقاط جنوب کشور و بخش‌هایی از مرکز، به تدریج در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و از اواخر وقت در بعضی نقاط شمال شرق و شرق کشور، بارش باران، رعد و برق و در نقاط سردسیر، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این وضعیت فردا در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و روز دوشنبه در نوار شمالی کشور و بعضی نقاط غرب کشور رخ خواهد داد و شدت بارش امروز در شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب استان‌های کردستان و آذربایجان غربی خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، جوی آرام در کشور پیش‌بینی می‌شود و طی دو روز آینده، در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل، وزش باد شدید جنوبی و در مناطق شمال غرب، غرب، شمال شرق، شرق و جنوب شرق، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود، همچنین شمال خلیج فارس در روز شنبه مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، نیمه ابری، در صبح غبار محلی و هوا ناسالم، به تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد با بیشینه ۱۵ و کمینه صفر درجه سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، آسمان صاف تا قسمتی ابری، صبح مه رقیق و گاهی وزش باد با بیشینه ۱۶ و کمینه ۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 713907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.