شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز دوشنبه ۲۷ آذر

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (دوشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم آذر_ در ایستگاه‌های اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۵۲، باقرشهر با شاخص ۱۶۶، پاکدشت با شاخص ۱۶۸، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۷۳، پیشوا با شاخص ۱۷۱، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۶۴، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۸، دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۸، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۵۷، سلامت با شاخص ۱۵۶، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۶۳، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شریف منطقه دو با شاخص ۱۶۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۶۰، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۶۶، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۶۰، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۹، قائم منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۸، قرچک با شاخص ۱۶۴، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۱۵۲، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۲، میدان مفتح منطقه ۹ با شاخص ۱۶۹، ورامین با شاخص ۱۶۴، وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۱۶۴، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۱۰۳، اسلام‌شهر با شاخص ۱۲۸، پارک رازی با شاخص ۱۱۳، پاسداران با شاخص ۱۲۱، پردیس با شاخص ۱۴۰، پونک با شاخص ۱۰۲، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۰۹، ژئوفیزیک با شاخص ۱۲۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۴۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۲۸، علم و صنعت با شاخص ۱۲۷، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۹۰، چشمه با شاخص ۷۵، دماوند با شاخص ۹۴، رباط‌کریم با شاخص ۷۰، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۹۳، شهریار با شاخص ۷۳، قدس با شاخص ۷۴، لواسانات با شاخص ۹۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۹۹، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 712788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.