ساعت هوشمند Fire-Boltt Armour چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Fire-Boltt Armour با استفاده از یک باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و تا هشت روز شارژدهی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ساعت هوشمند Fire-Boltt Armour که به تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۱.۶ اینچی و وضوح تصویر ۴۰۰ * ۴۰۰ پیکسل و روشنایی ۶۰۰ نیت است، همچنین از بدنه فلزی و شیشه بادوام بهره می‌برد؛ ساعت هوشمند یادشده با استفاده از میکروفون و بلندگوی داخلی تماس بلوتوثی را ارائه می‌کند، این دستگاه از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند و اعلان‌های هوشمند را برای برنامه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

از جمله ویژگی‌های ساعت هوشمند Fire-Boltt Armour می‌توان به پخش موسیقی، کنترل دوربین، زنگ هشدار و کرنومتر اشاره کرد، این گجت پوشیدنی از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و بر سلامت افراد نیز نظارت دارد، بنابراین از حسگرهای نظارت بر خواب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و ردیابی ضربان قلب بهره می‌‎برد، همچنین دارای ویژگی‌های متناسب با سلامت زنان، یادآوری نوشیدن آب کافی و یادآوری بی‌تحرکی است.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Fire-Boltt Armour با استفاده از یک باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و تا هشت روز شارژدهی دارد، در حالت آماده به کار نیز تا ۲۵ روز دوام می‌آورد؛ محصول یادشده در رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای با قیمت ۱۸.۰۵ دلار عرضه می‎‌شود.

کد خبر 712269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.