قیمت خودرو امروز ۲۵ آذر + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا به شرح زیر اعلام شد.

در گروه محصولات ایران خودرو، وانت آریسان به قیمت ۴۰۶ میلیون تومان، سورن پلاس (تیپ ۴) به قیمت ۶۰۱ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) به قیمت ۶۴۶ میلیون تومان، پژو پارس ۵۲۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۵۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ به قیمت ۵۴۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۵۹۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۷۶۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۴۸۸ میلیون تومان، رانا پلاس پانوراما ۵۱۲ میلیون تومان، تارا دستی ۶۳۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۴۸ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) به قیمت یک میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان و هایما 7X به قیمت یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در گروه سایپا نیز ساینا S به قیمت ۳۵۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۳۸۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک ۳۴۱ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۳۵ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۳۴۵ میلیون تومان، شاهین تیپ ۱ به قیمت ۵۴۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ به قیمت ۲۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) ۵۳۶ و چانگان CS35 تیپ ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت خودرو امروز بدون تغییر نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته باقی مانده است و انتظار می‌رود با توجه به تعطیلی رسمی ۲۶ آذر، در روزهای آینده بازار خودرو با ثبات قیمت روبه‌رو باشد.

قیمت خودرو امروز ۲۵ آذر + جدول

قیمت خودروهای مونتاژِی

در این بخش از بازار نیز آرامش حکم‌فرما است. پر تیراژترین خودروی مونتاژِی بخش خصوصی در سال جاری، تیگو ۷ پرو همچنان با قیمت ۱.۶۷۵ در بازار میان خریداران و فروشندگان معامله می‌شود. فردا SX5 ارازن‌ترین محصول گروه خودروسازی فردا موتور نیز با ثبات قیمت نسبت به روزهای گذشته همچنان با ۱.۱۷۰ میلیون تومان ارزش گذاری می‌شود.

خودروهای کلوت دنده‌ای و کی ام سی T8 هر کدام به ترتیب با قیمت ۱.۳۶۰ و ۱.۳۳۵ در بازار خرید و فروش می‌شوند که در این بخش از بازار به دلیل افزایش عرضه و تنوع در بین شرکت‌های عرضه کننده این سگمنت از خودرو، در صورت عدم تغییر در سیاست‌های کلان صنعت خودرو می‌توان شاهد کاهش و یا تعادل قیمتی این دست از خودروها در بازار آزاد بود.

قیمت خودرو امروز ۲۵ آذر + جدول

کد خبر 710958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.