قیمت خودرو امروز ۴ دی + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت خودرو امروز _دوشنبه چهارم دی_ در بازار با شیب ملایم در حال افزایش است.

در بازار خودروهای داخلی تنها یک مورد کاهش قیمت اتفاق افتاده که مربوط به خودروی پرطرفدار پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف پانارومیک است که با ۱۱ میلیون تومان کاهش با قیمت ۷۸۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دیگر خودروها مانند شاهین دنده‌ای، پژو پارس سال، سورن پلاس بنزینی، کوییک S و ساینا S همگی با افزایش قیمت‌های جزئی دو میلیون تا پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته ارزش‌گذاری شده‌اند.

دو خودروی پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک و تارا V2 دنده اتوماتیک، پرچم‌داران افزایش قیمت در بخش خودروهای داخلی بازار هستند بدین صورت که پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک با ۱۱ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت ۷۹۲ میلیون تومان و خودرو تارا دنده اتوماتیک V2 نیز با افزایش قیمت ۱۶ میلیون تومانی سرانجام در بازار ۷۸۵ میلیون تومان معامله می‌شوند.

در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۰۶ میلیون تومان، سورن پلاس (تیپ ۳) با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۳۵ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۶۵۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۸۲۵ میلیون تومان، پژو پارس ۵۳۴ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۵۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ (پانوراما) با قیمت ۵۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با قیمت ۵۵۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۷۶۷ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۰۳ میلیون تومان، تارا دستی ۶۶۳ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۶۷ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) با قیمت یک میلیارد و ۴۲۹ میلیون تومان، هایما 7X با قیمت یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۳۶۵ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۳۸۸ میلیون تومان، کوییک ۳۴۴ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۴۷ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۴۸ میلیون تومان، شاهین تیپ ۱ با قیمت ۵۴۷ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۶۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۳۹ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان و چانگان CS35 تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۴ دی + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بخش خودروهای مونتاژی، بازار با فراز و فرودهای کمتری روبه‌رو است. خودروی هایما S8 ایران خودرو با ۱۱ میلیون تومان کاهش، به قیمت یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

خودروی دیگری که دچهر نوسان قیمت شدید بوده، تیگو ۷ پرو است که با ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت نهایی یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دیگر خودروها نیز در این بخش با افزایش قیمت نسبی روبه‌رو بوده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به آریزو ۵ اکسلنت توربو مدیران خودرو اشاره کرد که با شش میلیون تومان افزایش، با قیمت ۹۷۵ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شده است.

قیمت خودرو امروز ۴ دی + جدول


کد خبر 710955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.