قیمت خودرو امروز ۳ دی + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _یکشنبه سوم دی_ در بیشتر محصولات افزایش قیمت را ثبت کرد.

ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دوگانه‌سوز بازار داخلی است که پنج میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با نرخ ۳۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. شاهین G سدان لوکس سایپا است که از ماه‌های گذشته در محدوده ۵۸۰ میلیون تا ۵۹۰ میلیون تومان نوسان داشته است امروز سه میلیون تومان افت قیمت را ثبت کرد تا با ارزش ۵۸۸ میلیون تومان معامله شود.
سمند سورن‌پلاس دوگانه‌سوز یکی دیگر از محصولات بازار داخلی است که با سوخت CNG نیز کار می‌کند، این خودرو با صعود ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، وارد کانال ۶۵۰ میلیون تومان شد. رانا پلاس پانوراما از سدان‌های سقف شیشه‌ای ایران خودرو نیز حدود پنج میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با نرخ ۵۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۰۶ میلیون تومان، سورن پلاس (تیپ ۳) با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۳۵ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۶۵۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۸۲۵ میلیون تومان، پژو پارس ۵۳۴ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۵۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ (پانوراما) با قیمت ۵۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با قیمت ۵۵۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۷۶۷ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۰۳ میلیون تومان، تارا دستی ۶۶۳ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۶۷ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) با قیمت یک میلیارد و ۴۲۹ میلیون تومان، هایما 7X با قیمت یک میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۳۶۵ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۳۸۸ میلیون تومان، کوییک ۳۴۴ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۴۷ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۴۸ میلیون تومان، شاهین تیپ ۱ با قیمت ۵۴۷ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۶۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۳۹ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان و چانگان CS35 تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۳ دی + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز افزایش جزئی را تجربه می‌کند. جک J4 آپشنال یکی از اقتصادی‌ترین خودروهای مونتاژی بازار به شمار می‌رود که با رشد ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته وارد کانال ۷۵۰ میلیون تومان شد.‌
کی‌ام‌سی K7 کراس‌اوور لوکس کرمان موتور نیز ۱۵ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. هایما 8S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو، ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۳ دی + جدول

کد خبر 710954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.