پیش‌بینی برف در ارتفاعات و نقاط سردسیر / بارش مناطقی از کشور را فرامی‌گیرد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاطی از کشور و بارش برف در ارتفاعات و نقاط سردسیر خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: طی امروز در دامنه‌های جنوبی البرز، به تدریج با وزش باد از غلظت آلاینده‌های جوی کاسته می‌شود و در بعضی نقاط شمال غرب، غرب و غرب سواحل خزر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز جمعه بارش در گیلان و غرب مازندران رخ خواهد داد، افزود: روز شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، در استان‌های واقع در غرب، شمال غرب و در گیلان و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، بارش باران، در بعضی مناطق رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط کوهستانی و سردسیر، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز یکشنبه در بعضی مناطق شمال غرب و سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه در سواحل خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی، بارش پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور، جوی آرام برقرار می‌شود، همچنین امروز سواحل گیلان و اواخر وقت جمعه و شنبه، دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، با بیشینه ۲۲ و کمینه ۲- درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، آسمان صاف گاهی کمی ابری، هوای آلوده و گاهی وزش باد ملایم با بیشینه ۱۱ و کمینه ۲- درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 710072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.