شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۵ آذر

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز (چهارشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۶، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ در ایستگاه باقرشهر با شاخص ۲۳۹، در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۶۱، بهارستان با شاخص ۱۵۲، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۶۲، پیشوا با شاخص ۱۵۶، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۵۷، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۱، دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۷، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۵۹، سلامت با شاخص ۱۸۱، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۶۲، شریف منطقه دو با شاخص ۱۵۹، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۶۱، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۶۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۸۶، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۵۶، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۷۶، قائم با شاخص ۱۷۶، قرچک با شاخص ۱۸۱، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۲ و ورامین با شاخص ۱۶۴ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۱۲۹، پارک رازی با شاخص ۱۳۸، پاسداران با شاخص ۱۱۳، پاکدشت با شاخص ۱۳۴، پونک با شاخص ۱۴۰، ژئوفیزیک با شاخص ۱۱۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۰۲، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۴۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۱۴، شهریار با شاخص ۱۲۹، علم و صنعت با شاخص ۱۳۲، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۱۱۲، ملارد با شاخص ۱۲۳، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۰۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۹۴، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۷۱، چشمه با شاخص ۸۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۳، دماوند با شاخص ۱۰۰، رباط‌کریم با شاخص ۸۵، قدس با شاخص ۱۰۰، لواسانات با شاخص ۷۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۹۸، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه آتی ساز با شاخص ۴۰، پردیس با شاخص ۳۴ در وضعیت پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 709783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.