شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۴ آذر

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز (سه‌شنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۲، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _سه‌شنبه چهاردهم آذر_ در ایستگاه باقرشهر با شاخص ۲۹۸، قرچک با شاخص ۲۰۸ و ورامین با شاخص ۲۳۸ در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۷۹، بهارستان با شاخص ۱۶۴، پاسداران با شاخص ۱۵۹، پاکدشت با شاخص ۱۵۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۷۵، پیشوا با شاخص ۱۶۴، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۷۰، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۶۶، دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۶، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۷۹، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۹، شریف منطقه دو با شاخص ۱۸۲، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۵۸، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۵۹، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۶۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۶۵، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۹۸، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۷۲، قائم با شاخص ۱۶۰، ملارد با شاخص ۱۵۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۴ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۰۹، امام خمینی با شاخص ۱۲۹، پارک رازی با شاخص ۱۳۲، پونک با شاخص ۱۲۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۰۳، دماوند با شاخص ۱۱۷، ژئوفیزیک با شاخص ۱۱۲، سلامت با شاخص ۱۴۸، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۲۹، علم و صنعت با شاخص ۱۳۱، قدس با شاخص ۱۲۸، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۱۳۰ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۳۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۹۴، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۸۶، پردیس با شاخص ۶۲، چشمه با شاخص ۵۷، رباط‌کریم با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۷، شهریار با شاخص ۹۸، لواسانات با شاخص ۷۱، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۹۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 709517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.