رگبار پراکنده در هرمزگان و سیستان و بلوچستان/ منتظر افزایش آلودگی هوا در ۵ روز آینده باشید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز در سواحل دریای خزر، ابرناکی، رگبار پراکنده و وزش باد و در ساعات بعدازظهر، در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام و پایدار مستقر خواهد بود که منجر به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کرج، تهران، اراک، اصفهان و تبریز می‌شود.

وی افزود: امروز در سواحل دریای خزر، ابرناکی، رگبار پراکنده و وزش باد و در ساعات بعدازظهر، در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روزهای شنبه و یکشنبه، در ارتفاعات شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، در بعدازظهر رگبار پراکنده و وزش باد دور از انتظار نیست.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف، کمی ابری و هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، با بیشینه ۲۱ و کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد است و روز شنبه، صاف، کمی ابری و هوا ناسالم برای گروه‌های حساس با بیشینه ۲۱ و کمینه ۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 708459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.