پاسخگویی به ۱۰ هزار تماس در سامانه ۱۳۷ اصفهان

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی هفته گذشته کارشناسان این مرکز پاسخگوی ۱۰ هزار تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بوده‌اند، گفت: رسیدگی به خرابی آسفالت در خطوط بی‌آرتی مناطق سه و ۱۵ از جمله درخواست‌های شهروندان بود که از طریق تماس با این سامانه مطرح شد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری ۱۰ هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد بیش از چهار هزار تماس مربوط به انجام راهنمایی و مشاوره و مابقی پیام‌ها برای ثبت و ارجاع به مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر بوده است.

وی افزود: طی هفته گذشته تا حدودی شاهد افزایش درخواست شهروندان نسبت به نظافت محلات در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان بودیم و بالاترین آمار درخواست مربوط به مناطق دشتستان و سروستان بوده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: رسیدگی به خرابی آسفالت در خطوط بی‌آرتی مناطق سه و ۱۵ از دیگر درخواست‌های شهروندان بود که از طریق سامانه ۱۳۷ مطرح شد.

قاسمی ادامه داد: امیدواریم مدیران مناطق اصفهان پیگیری‌های لازم را نسبت به موضوعات این تماس‌ها برای رفع مشکلات داشته باشند.

کد خبر 705354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.