پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲

برآورد می‌شود قیمت‌ دلار در محدوده ۵۱ هزار و ۲۰۰ تا ۳۰۰ تا انتهای هفته نوسان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همانطور که روز گذشته پیش بینی می‌شد دلار در روز جاری در محدوده ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شد، کاهش سطح ریسک بین المللی، احتمال تبادل زندانیان سیاسی و برخی از مذاکرات منطقه‌ای همگی به کنترل نرخ دلار کمک کرده است.

حمایت تکنیکالی سطح ۵۱ و مقاومت سطح ۵۲ نیز در این روند قیمتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است، از این رو برای بازار فردا نیز قیمت‌های روز جاری را پیش بینی می‌کنیم.

برآورد می‌شود قیمت‌ها درحال حاضر در محدوده ۵۱ هزار و ۲۰۰ تا ۳۰۰ تا انتهای هفته نوسان داشته باشد.

تخصیص ارز در سال جاری به ۵۲ میلیارد دلار رسید

محمد آرام، معاون ارزی بانک مرکزی گفت: میزان تخصیص ارز از ابتدای امسال تا بیستم آبان ماه به حدود ۵۲ میلیارد دلار رسید که از این میزان ۴۲ میلیارد دلار آن تأمین شده است. از مجموع ۴۲ میلیارد دلار ارز تأمین شده از ابتدای سال جاری تا بیستم آبان ماه، سهم وزارت صمت ۲۶.۶ میلیارد دلار، سهم وزارت جهاد کشاورزی ۱۰.۴ میلیارد دلار و سهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲.۷ میلیارد دلار بوده است. حجم ارز تأمین شده برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هشت ماهه سال جاری با ۳۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشترین رشد را در تأمین ارز در مقایسه با دیگر بخش‌ها به خود اختصاص داده است. در حوزه ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی، حدوداً ۱۲ میلیارد دلار، در نیما ۲۰ میلیارد دلار و در حوزه ارز اشخاص حدود ۱۰ میلیارد دلار ارز تأمین شده است.


کد خبر 703945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.