شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۶ آبان

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز (سه‌شنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۹۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _سه‌شنبه شانزدهم آبان‌_ در ایستگاه‌های فرمانداری شهرری با شاخص ۱۶۱ و ورامین با شاخص ۱۷۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۰۴، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۴۴، پیشوا با شاخص ۱۲۹، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۲۷، دانشگاه تهران با شاخص ۱۰۹، سلامت با شاخص ۱۴۰، شریف منطقه دو با شاخص ۱۰۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۰۴، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۱۰، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۳۴، قائم با شاخص ۱۴۸، ملارد با شاخص ۱۱۸، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۱، اسلام‌شهر با شاخص ۹۵، پونک با شاخص ۵۱، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۸۵، چشمه با شاخص ۶۳، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۸، دماوند با شاخص ۹۸، رباط‌کریم با شاخص ۷۶، ژئوفیزیک با شاخص ۵۴، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۴، شهرداری چهار با شاخص ۷۵، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۸۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۲، شهریار با شاخص ۷۶، علم و صنعت با شاخص ۹۶، قدس با شاخص ۵۸، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۷۴، لواسانات با شاخص ۹۷، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۷۵، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۴ و میدان مفتح منطقه ۹ با شاخص ۷۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه آتی‌ساز با شاخص ۳۹ در وضعیت پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 702166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.