گوشی Honor X9b با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Honor X9b با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۴۶ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Honor X9b دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی خمیده AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. صد درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و نسبت صفحه به بدنه آن نیز ۹۲.۸ درصد است. این گوشی هوشمند به تراشه Snapdragon 6 Gen 1 مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی Honor X9b با استفاده از یک باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۵ واتی بهره می‌برد. این محصول با استفاده از رابط کاربری Magic OS 7.2 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‎شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است. دوربین اصلی آن نیز از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد، یک دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند، یک فلاش LED نیز در کنار آن‌ها قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Honor X9b می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS، NFC، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. ضخامت این گوشی ۷.۹۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۵ گرم است. گوشی یادشده با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۴۶ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 700644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.