درخواست شهروندان از ۱۳۷ اصفهان برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی هفته گذشته حدود ۱۱ هزار تماس از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شده است، گفت: در این مدت فراوانی تماس‌های شهروندان مرتبط با موضوع سگ‌های بلاصاحب از مناطق ۱۲، ۱۵ و ۴ شهرداری اصفهان بوده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۱ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد، نزدیک به ۶۵۰۰ تماس درخواست اجرایی شهروندان و بیش از چهار هزار تماس درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.

وی افزود: هفته گذشته جلسه‌ای را با رؤسای اداره عمران مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان و با حضور معلولان داشتیم که در این جلسه برخی روشندلان خواستار ایجاد بسترهایی بودند تا بتوانند پیام‌های خود را به ۱۳۷ ارسال کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این جلسه قول داده شد که سامانه‌ای بهینه‌تر از سامانه «معبر» ویژه معلولان، راه‌اندازی شود، البته این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه «اصفهان من» به نشانی app.isfahan.ir و انتخاب گزینه ۱۳۷ پیام خود را بدون تماس صوتی با ما در میان بگذارند تا پیگیری لازم به‌صورت ویژه انجام شود.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته فراوانی تماس‌های شهروندان با موضوع سگ‌های بلاصاحب در مناطق ۱۲، ۱۵ و ۴ شهرداری اصفهان بوده است، گفت: بیشترین تماس‌ها از سوی شهروندان منطقه ۱۲ در محله‌های عاشق‌آباد و شهرک کوثر، منطقه ۱۵ در محله خاتون‌آباد و ارغوانیه و در منطقه چهار از شهرک زاینده‌رود بود که با نگاهی به موقعیت جغرافیایی این مناطق می‌بینیم که نقاط حاشیه‌ای و مرزی شهر اصفهان است.

قاسمی افزود: از مدیران مناطق این مناطق درخواست می‌کنیم بررسی‌ها و اقدامات لازم را انجام دهند تا شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان با خیالی آسوده ترددهای روزانه خود را انجام دهند.

کد خبر 697923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.