کاهش دما در نوار شمالی کشور / پیش‌بینی بارش طی روز جمعه در سواحل خزر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور خبر داد و گفت: شدت بارش طی روز جمعه در مازندران خواهد بود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روز پنجشنبه در آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، بعضی نقاط استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، ارتفاعات کردستان، زنجان، قزوین و از بعدازظهر در گیلان و مازندران، بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط، گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: وضعیت مذکور روز جمعه در استان‌های ساحلی خزر، خراسان‌های شمالی و رضوی رخ خواهد داد و شدت بارش طی روز جمعه در مازندران خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: همچنین فردا، کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد و روز شنبه در ارتفاعات مازندران و شرق خراسان رضوی و روزهای یکشنبه و دوشنبه در مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی، شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

وی ادامه داد: در پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر و شب در شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و بعضی نقاط سیستان و بلوچستان، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر نیز در روز جمعه مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، کمی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش خفیف باران با بیشینه ۲۷ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، بیست‌وهشتم مهرماه نیز صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۹ و کمینه ۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 697343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.