برنامه‌ای که به کاهش تولید ضایعات غذایی کمک می‌کند

مشتریان یک فروشگاه زنجیره‌ای در آمریکا موفق شده‌اند با استفاده از یک برنامه مانع ورود ۱۰ میلیون پوند ضایعات غذایی به محل‌ دفن زباله شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مشتریان فروشگاه زنجیره‌ای Mejier در آمریکا موفق شده‌اند صرفاً با استفاده از یک برنامه قابل نصب روی گوشی هوشمند مانع انتقال ۱۰ میلیون پوند ضایعات غذایی به محل‌های دفن زباله شوند؛ این برنامه که “Flashfood” نام دارد، به مشتریان اجازه می‌دهد گوشت، محصولات لبنی و نان را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنند، سبزیجات نیز با قیمت پنج دلار در هر جعبه فروخته می‌شود.

مدیر فروشگاه اعلام کرده است که برنامه یادشده به جلوگیری از تولید ضایعات غذایی غیرضروری کمک می‌کند، در این برنامه مواد غذایی به فروش می‌رسد که هنوز با کیفیت هستند، اما محصولات کاملاً بی‌عیبی نیستند که در فروشگاه با قیمت کامل به فروش برسند، بنابراین با تخفیف قابل‌توجهی در برنامه فروخته می‌شوند، در این صورت به محل‌های دفن زباله منتقل نمی‌‎شوند.

مشتریان می‌توانند از طریق برنامه Flashfood محصولات با کیفیت عالی را نصف قیمت اصلی خود خریداری کنند؛ به نظر می‌رسد که غذاهای موجود در برنامه به صورت روزانه تغییر می‌کند، همه افراد نیز واجد شرایط استفاده از این برنامه هستند.

کد خبر 695888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.