مزایای استفاده از سرویس هوشمند حمل‌ونقل در دبی چیست؟

به تازگی خدمات جدیدی به اپلیکشین حمل‌ونقل DTC در دبی اضافه شده است که جابه‌جایی ایمن و پایدار را تضمین می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت تاکسی دبی (DTC) از اضافه کردن چند سرویس هوشمند و نوآورانه به اپلیکیشن DTC خود خبر داده است.

عرضه این خدمات نشان‌دهنده تعهد شرکت تاکسی دبی به توسعه خدمات هوشمند مطابق با دستورالعمل‌های مربوط به ارتقای کیفیت سفر است، این شرکت در اجرای خدمات نوآورانه و هوشمند پیشگام است و از بالاترین استانداردهای جهانی پیروی می‌کند.

یکی از خدمات برتر که توسط DTC ارائه شده است، برای پاسخگویی به خواسته‌های ساکنان، گردشگران و کارآفرینان و همچنین هتل‌ها، اپراتورهای تور، خطوط هوایی و دیگر نهادهای خصوصی و دولتی طراحی شده است.

کاربران می‌توانند از این سرویس برای انجام بسیاری از سفرهای بدون توقف بدون تعیین مقصد خاصی استفاده کنند، مسافران می‌توانند مکان‌های خاص را با امکان توقف‌های متعدد برای راننده تعیین کنند؛ این سرویس به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است و به کاربران این امکان را می‌دهد که در زمان، تلاش و هزینه خود صرفه‌جویی کنند.

سرویس اضافه شده دیگر به مسافرانی که در طول سفر وسایل خود را گم کرده‌اند این امکان را می‌دهد که با برقراری ارتباط با راننده کالای گمشده خود را پیدا کنند و به آن دسترسی داشته باشند.

قابلیت دیگری که به اپلیکیشن DTC اضافه شده است این است که افراد می‌توان مکان دقیق را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و آن‌ها را در مقصد مورد نظر ملاقات کنند.

علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند وضعیت سفر خود مانند مسیر و زمان تخمینی رسیدن به مقصد را به صورت دقیق با اعضای خانواده یا دوستان خود در میان بگذارند.

هدف از ارائه این قابلیت‌های جدید، در اختیار قرار دادن مدلی نوآورانه از خدمات دیجیتال است، کاربران با استفاده از این ویژگی‌ها می‌توانند از فناوری‌های پیشرفته که رزرو خدمات حمل‌ونقل را سریع‌تر و خاص‌تر می‌کند، بهره ببرند.

کد خبر 688125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.