مواج بودن دریای خزر در ۵ روز آینده / شدت بارش گیلان را درگیر می‌کند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه در استان‌های مازندران، گیلان، بعضی نقاط گلستان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارندگی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شدت بارش در این دو روز در استان گیلان است و روز شنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بارش پراکنده در ارتفاعات جنوب کرمان رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: در پنج روز آینده دریای خزر و روز شنبه غرب خلیج فارس مواج خواهد بود، همچنین در روز پنجشنبه در منطقه زابل و روزهای جمعه و شنبه در جنوب غرب کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف، از بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با بیشینه ۳۸ و کمینه ۱۸ است و در روز _جمعه بیست‌وچهارم شهریورماه_ نیز صاف و غبار صبحگاهی، از بعدازظهر وزش باد، گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۳۸ و کمینه ۱۹ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 687430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.