بهبود وضعیت حمل‌ونقل دبی با نرم افزار

اداره راه و ترابری دبی (RTA) نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن nol Pay را منتشر کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره راه و ترابری دبی (RTA) یک نسخه به‌روزرسانی شده از اپلیکیشن nol Pay را منتشر کرده است که طراحی به‌روز و ویژگی‌های نوآورانه ارائه می‌کند. هدف این پلتفرم بهبود تجربه حمل‌ونقل در دبی برای ساکنان، بازدیدکنندگان و گردشگران از سراسر جهان است. نسخه به‌روزرسانی شده برنامه nol Pay ویژگی‌های نوآورانه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه اپلیکیشن nol Pay ارائه کردن شرایط شارژ فوری موجودی کارت مخصوص برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، در هر زمان و هر مکان است. در این صورت، کاربران می‌توانند به راحتی و بدون بروز مشکلی کارت خود را شارژ کنند. همچنین، این برنامه خدمان ردیابی وضعیت برنامه و ارسال نوتیفیکیشن را ارائه می‌دهد که باعث می‌‎شود کاربران از وضعیت برنامه خود مطلع شوند. از آنجایی که نیاز نیست کاربران داده‌های خود را به صورت دستی وارد برنامه کنند، در زمان صرفه‌جویی می‎‌شود. برنامه یادشده پیوند همه کارت‌های افراد و همچنین کنترل و مدیریت آن‌ها را از طریق حساب‌های خود در برنامه فعال کرده است.

خدمات موجود در برنامه no Pay آن را به ابزاری ضروری برای مسافرانی که از طریق حالت‌های مختلف حمل‌ونقل در دبی رفت‌وآمد می‌کنند، تبدیل می‌کند. این برنامه بر همه دستگاه‌های مجهز به فناوری ارتباط میدان نزدیک (NFC) و همچنین پلتفرم‌های دیجیتال اندروید، اپل و هواوی اجرا می‌شود. اداره راه و ترابری دبی (RTA) در راستای رشد و نوآوری مداوم دبی، به ارائه راه‌حل‌های حمل‌ونقل روان برای رفع نیازهای ساکنان و بازدیدکنندگان می‌پردازد. این فرآیند اپلیکیشن nol Pay را به یک انتخاب پیشرفته برای مشتریانی تبدیل می‌کند و تجربه حمل‌ونقل کارآمدتر در سراسر دبی را برای افراد فراهم می‌کند.

برنامه nol Pay برای بزرگسالان، دانش‌اموزان و سالمندان موجود است، بنابراین به هر بخش از جامعه خدمت می‌کند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی هزینه‌های وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو، تراموا و اتوبوس پرداخت کنند. همچنین، می‌توانند از آن برای تاکسی، حمل‌ونقل دریایی، پارکینگ عمومی، جاذبه‌های توریستی و فروشگاه‌ها استفاده کنند.

کد خبر 684053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.