جهادگر ۲۳ ساله در مسیر بازگشت از اردوی جهادی آسمانی شد

بسیجی جهادگر در مسیر بازگشت از اردوی جهادی بامداد امروز (شنبه) بیست‌ویکم مردادماه دچار حادثه شد و در راه خدمت جهادی به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا احمدی، مسئول گروه جهادی ریحانةالنبی (س) دانشگاه پیام نور اصفهان متولد بیست‌ودوم آذرماه ۱۳۷۹ بود که امروز در مسیر بازگشت از اردو دچار حادثه رانندگی شد و در راه جهاد خدمت‌رسانی به مناطق محروم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این جوان ۲۳ ساله دانشجوی کارشناسی رشته برق بود و در فعالیت‌ها و اردوهای جهادی حضور فعالی داشت که این بار در طرح جهادگران فاطمی ۳ در مناطق دورافتاده شهرستان فریدون‌شهر در منتهی‌الیه غرب اصفهان، مشارکت کرده بود که در بازگشت از اردو دچار حادثه شد و به شهادت رسید.

پیام تسلیت سردار زهرایی

سردار محمد زهرایی با انتشار پیامی، شهادت برادر بسیجی محمد رضا احمدی؛ مسئول گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور اصفهان که بر اثر سانحه واژگونی خودرو به جهادگران آسمانی پیوست را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است: ‌ بسم الله الرحمن الرحیم
«الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ»
«آنها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند.»

خبر عروج آسمانی و شهادت گونه بسیجی جهادگر خستگی ناپذیر برادر «محمد رضا احمدی» موجب تأثر و تألم اینجانب و جهادگران کشور شد. این جهادگر مخلص همواره در تلاش و خدمت به محرومین و نیازمندان کشور بود و درگذشت ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای گروه‌های جهادی ایران اسلامی است.


اینجانب شهادت ایشان را به جهادگران سرافراز و با اخلاص، خانواده معزز و تمامی بازماندگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

کماکان از مجلس محترم شورای اسلامی در خصوص تسریع در تصویب قانون اصلاحات بسیج سازندگی (قانون شهدای جهادگر) پیگیریم تا زودتر حقوق از دست رفته خانواده معزز این شهدا احیاء شود.

کد خبر 679360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.