گام‌های خوبی برای به صحنه آوردن جوانان برداشته‌ایم

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: حضور و فداکاری در میدان جهادگری، این نوید را می‌دهد که ما در راستای آوردن مردم بویژه جوانان عزیز به صحنه و مشارکت دادن آنان در بخش ها و فعالیت‌های مختلف گام‌های خوبی برداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا امروز پنجشنبه-نوزدهم مردادماه- در اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳، با گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهدای مدافع حرم و جهادگر، اظهار کرد: شهیدان والامقام ردانی‌پور و میثمی، اولین شهدایی بودند که در همان اوایل پیروزی انقلاب کارهای جهادی را در گچساران کلید زدند.

وی خاطرنشان کرد: جهادگران افسران، سربازان، مدیران و خادمان مردم در این عرصه هستند که خودشان هم مشکلات زیادی در عرصه خدمت رسانی در مناطق مختلف بویژه مناطق محروم دارند.

فرمانده سپاه استان اصفهان ادامه داد: ما نمی‌توانیم همه مشکلات جهادگران را رفع کنیم اما این حضور و فداکاری در میدان جهادگری، این نوید را می‌دهد که ما در راستای آوردن مردم بویژه جوانان عزیز به صحنه و مشارکت دادن آنان در بخش‌ها و فعالیت‌های مختلف گام‌های خوبی برداشته‌ایم.

به گفته وی، امروز باید شرایطی فراهم شود که عموم مردم، خود نقش آفرین اصلی در حرکت‌های رو به رشد، محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی باشند.

سردار فدا تصریح کرد: دیدگاه رهبر معظم انقلاب این است که نقطه امید نظام اسلامی حضور و مشارکت مردم در صحنه است.

وی ابراز امیدواری کرد: اردوهای جهادی و ظرفیت‌های خوب ایجاد شده همچون گذشته در عرصه سازندگی و نقش آفرینی جهادگران، درخدمت نظام مقدس اسلامی باشد تا بتوانیم از خدمات و خلاقیت‌های این عزیزان و جوانان بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

به گزارش ایمنا، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۳ با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، فرماندهان و بسیجیان جهادگر شهرستان‌های استان اصفهان در تالار امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برگزار شد. 

کد خبر 678891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.