سپاه محرومیت‌زدایی را با اولویت مناطق مرزی و صعب‌العبور دنبال می‌کند

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به ضرورت پرهیز از موازی‌کاری در خدمت‌رسانی گفت: سپاه پاسداران در کنار مأموریت اصلی خود که امنیت پایدار و دفاع از نظام است، محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری، مردم‌داری و مردم‌دوستی را با اولویت مناطق مرزی و صعب‌العبور در سراسر کشور دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سید ضیاالدین حزنی، امروز _سه‌شنبه بیستم تیرماه_ در آئین افتتاح ۹۳۱ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اصفهان اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم نیازمند هم‌افزایی م دستگاه‌های مختلف است.

وی افزود: در همین راستا سپاه پاسداران در کنار مأموریت اصلی خود که امنیت پایدار و دفاع از نظام است، محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری، مردم‌داری و مردم‌دوستی را با اولویت مناطق مرزی و صعب‌العبور در سراسر کشور دنبال می‌کند.

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه ادامه داد: تلاش ما رفع نیاز مردم این مناطق است، لذا همه فرماندهان ضمن اجرای مأموریت‌های اصلی خود، مأموریت محرومیت‌زدایی را با جدیت دنبال می‌کنند که اقدامات خوبی انجام شده است اما تا رسیدن به رضایتمندی مردم، فاصله بسیاری وجود دارد. به‌طور قطع رفع مشکل بیکاری، طلاق، اعتیاد و مشکلات اقتصادی می‌تواند رضایتمندی را برای مردم فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در خصوص حاشیه‌نشینی‌ها در شهرهای مشهد، شیراز و اهواز صورت گرفته است که در اصفهان نیز باید دنبال شود.

سردار حزنی ادامه داد: گاهی در برخی مناطق اختلاف‌هایی مشاهده می‌شود که شکوه ایران اسلامی را از بین می‌برد، لذا پرداختن به این امور و ایجاد صلح و سازش تأثیر فراوانی دارد.

وی افزود: پرداختن به بیمه روستاییان، آزادی زندانیان، پرداختن به پروژه‌های آبخیزداری با هماهنگی اداره منابع طبیعی، ایجاد سیل‌بندها در مناطق روستایی، کمک به بیماران سرطانی، تعمیرات منازل افراد نیازمند، توجه به مساجد و تأمین نیازمندی‌های فرش، گرمایش و سرمایش مساجد روستایی از مسائلی است که باید به آن توجه شود.

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه اظهار کرد: تلاش برای کاهش آمار طلاق از طریق گفت‌وگو و مشاوره به زوج‌ها، راه‌اندازی نهضت ازدواج آسان و تهیه جهیزیه ارزان، تلاش برای ترک مواد مخدر در معتادان و بهبود این افراد، از دیگر برنامه‌های مجموعه بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی با دستگاه‌های مدیریتی استان برای جلوگیری از موازی‌کاری از دیگر اقداماتی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 672706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.