اجرای ۳ هزار و ۴۳۱ طرح با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی اصفهان گفت: ۳ هزار و ۴۳۱ طرح با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اجرا شده که ۹۳۱ پروژه در قالب طرح‌های عمرانی و غیرعمرانی است و سایر پروژه‌ها به‌صورت طرح‌هایی است که در سطح شهر دنبال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ پاسدار حسن عجمی امروز _سه‌شنبه بیستم تیرماه- در آئین افتتاح ۹۳۱ پروژه محرومیت زدایی در استان اصفهان، اظهار کرد: رهبر حکیم انقلاب فرمودند "بروید به سراغ کارهای نشدنی تا بشود"؛ ایشان در هر زمان و مکانی به موضوع محرومیت‌زدایی اشاره می‌کنند.

وی افزود: پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه سال ۹۸ در کشور آغاز شد اما به واسطه شیوع بیماری کرونا، تا حدودی از سرعت کار کم کرد، اما کارها و طرح‌ها متوقف نماند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان با بیان اینکه در مجموعه بسیج سازندگی استان با حمایت قرارگاه سازندگی سپاه تا امروز ۳ هزار و ۴۳۱ طرح مختلف را اجرا و نهایی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: ۹۳۱ پروژه در قالب طرح‌های عمرانی و غیرعمرانی است و سایر پروژه‌ها به‌صورت طرح‌هایی است که در سطح شهر دنبال شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم اجرا شده توسط جهادگران استان اصفهان اظهار کرد: ۵۳۰ طرح عمرانی، ۳۰۰ طرح امنیت غذایی، ۵۰ طرح بهداشت و سلامت، ۳۱ طرح احداث و تکمیل خانه عالم، ۵۷ طرح آبرسانی آب شرب روستایی، احداث و تکمیل غسالخانه، احداث پل و کارگاه‌های اشتغال در این مدت انجام شده است.

عجمی تصریح کرد: همه این موارد به همت ۳ هزار و ۴۰۰ گروه جهادی ثبت‌شده در استان اصفهان انجام شده است. در خصوص پروژه‌های غیرعمرانی نیز ۲ هزار و ۵۰۰ طرح انجام شده که شامل ۴۰۰ جهیزیه، سبد معیشتی، تجهیز کارگاه اشتغال و بسته‌های آموزشی بود. همچنین طی دو سال شیوع کرونا بیش از دو میلیون بسته معیشتی توزیع شد.

به گزارش ایمنا، آئین افتتاح ۹۳۱ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اصفهان به همت قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه (کوثر) در حوزه‌های عمرانی، بهداشت و سلامت، امنیت غذایی و کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی با حضور تعدادی از مسئولان سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) و سردار ضیاالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد خبر 672700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.