نقش بسیج در تقویت مشارکت اجتماعی و سرمایه‌های انسانی

فرماندار تیران و کرون با اشاره به نقش بسیج در ایجاد مشارکت اجتماعی و تقویت سرمایه های انسانی گفت: این نهاد از عوامل اساسی در تقویت سرمایه اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی محمدی‌کیا در آئین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: بسیج نهاد اساسی و اصلی در تقویت سرمایه اجتماعی و راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های بسیج با هدایت و راهبردی سپاه انقلاب اسلامی در راستای خدمت به جامعه و کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های کشور خواهد بود.

فرماندار تیران و کرون از رده‌های مختلف بسیج خواست تا همدلی و هماهنگی بین مردم ایجاد و مایه امیدواری و دوستی‌های داخلی ایجاد کند و گفت: بسیجیان در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند و پایگاه‌های این نهاد باید برای اجرای آن تلاش کنند.

وی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با روحیه و تفکر بسیجی و انقلابی عملیاتی و مایه تعالی و پیشرفت نظام کشور خواهد شد.

محمدی‌کیا فعالیت‌های جهادی را یکی از مهم‌ترین موضوعات در محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی دانست و تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج در نقاط مختلف با ارائه خدمات گوناگون عمرانی، خدماتی و اجتماعی و فرهنگی زمینه ساز پیشرفت و کاهش مشکلات شده‌اند.

وی اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های مختلف با روحیه بسیجی و همکاری با نهاد بسیج و سپاه پاسداران برای رفع مشکلات کار کنند و شرایط را برای مردم تسهیل کنند که همین موضوع سرمایه اجتماعی و مهم‌ترین سلاح در برابر توطئه دشمنان است.

کد خبر 672582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.