افتتاح ۹۳۱ طرح محرومیت‌زدایی سپاه در استان اصفهان

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: امروز با افتتاح ۹۳۱ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اصفهان بخشی از مشکلات این استان و ساکنان روستاها و مناطق محروم و حاشیه‌ای مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فداء امروز _سه‌شنبه بیستم تیرماه_ در آئین افتتاح ۹۳۱ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اصفهان، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در این بخش اظهار کرد: سردار حزنی در مجموعه قرارگاه محرومیت‌زدایی کل سپاه، همواره نگاه ویژه‌ای به محرومان داشته و به صورت شبانه‌روزی در همه استان‌ها تلاش کرده است تا دردی از مردم درمان شود.

وی افزود: افتتاح ۹۳۱ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اصفهان بخشی از مشکلات این استان و مردم را مرتفع می‌کند.

فرمانده سپاه اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان شهر محرومی نیست اما در شماری از شهرستان‌ها و بخش‌های این استان روستاهایی وجود دارد که از محروم‌ترین نقاط کشور به حساب می‌آیند، افزود: امیدواریم این طرح‌ها سرآغاز مهاجرت معکوس به سمت روستاها باشد تا خانواده‌ها و افرادی که به هر دلیل اطراف و حاشیه شهر اصفهان ساکن شده‌اند، به سر و سامان برسند.

به گزارش ایمنا، این برنامه به همت قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه (کوثر) در حوزه‌های عمرانی، بهداشت و سلامت، امنیت غذایی در کنار برپایی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی با حضور تعدادی از مسئولان سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) و سردار ضیاالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد خبر 672641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.