محرومیت‌زدایی باید در حاشیه شهر زنجان انجام شود

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مدیریت شهری زنجان برای محرومیت‌زدایی باید اطلاعات درست و داده‌های زمینی را شناسایی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید ناصحی‌مقدم امروز _سه شنبه سی‌ام خردادماه_ در هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به سیاست جوانی جمعیت اظهار کرد: سیاست‌گذاران کشور باید مردم را به امر تشکیل خانواده و افزایش تعدد فرزندان تشویق کنند و عدم توجه به این امر تهدید جدی است.

وی با اشاره به تدوین بودجه سالانه به امر تشکیل خانواده افزود: شورای اسلامی شهر نیز درصدد است با تصویب مشوق‌ها به فرزند سوم خانواده‌ها را به فرزندآوری تشویق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مدیریت شهری در قالب نرم افزار «شهروندسپاری» فرایندهای صدور پروانه ساختمانی، پرداخت عوارض و درخواست‌ها به صورت الکترونیک پیگیری می‌کنند، اظهار امیدواری کرد: استقبال شهروندان گام بزرگ در راستای الکترونیکی کردن و هوشمند سازی فعالیت‌های مرتبط شهرداری است.

تلاش کنیم محرومیت را از چهره شهر بزداییم

داوود حسنی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز با بیان اینکه تب استعفاها برای کاندیدا شدن در انتخابات فروکش کرده است، گفت: دو نفر از اعضای شورا برای کاندیدا شدن در مجلس شورای اسلامی این عرصه را ترک کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: انتظار داریم کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به دنبال انتقاد منصفانه باشند؛ اگر مدیریت شهری شعارهایی برای محرومیت‌زدایی دارد، باید برای توجه به حاشیه شهر، اطلاعات درستی داشته باشد تا محرومیت را از چهره شهر بزداییم.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: داده‌های زمینی را باید شناسایی کنیم تا شهروندان نیز متناسب با آن مطالبه کنند، در غیر این صورت بار اضافی را به مدیریت شهری تحمیل می‌کنیم.

حسین حمزه‌لو، تبار عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: پرداخت کمک رفاهی برای تولد فرزند سوم تعیین تکلیف شده بود و در آئین‌نامه کلمه و بیشتر اضافه شد.

وی تصریح کرد: بر اساس نظر شورای شهر فرزندان سوم به بعد نیز مبلغ ۳ میلیون تومان کمک رفاهی دریافت می‌کنند.

کد خبر 668391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.