جنگ اقتصادی امروز تفاوتی با جنگ تحمیلی ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنگ اقتصادی امروز تفاوتی با جنگ تحمیلی ندارد زیرا دشمنان امروز همان دشمنان دوران دفاع مقدس هستند و بسیج مستضعفین به عنوان پاره تن مردم آمادگی کامل را جهت حمایت از طرح های جهاد اقتصادی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار غلامرضا سلیمانی امروز صبح امروز (پنجشنبه -۱۹ مردادماه) در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم اظهار کرد: شما عزیزان و جهادگران، لشکر امام حسین (ع) طلایه‌دار اقتصاد مقاومتی هستید، بدون تردید در جنگ ترکیبی دشمنان یکی از ابعاد این جنگ ترکیبی، اقتصادی است و دشمنان ملت ایران در زمینه‌های اقتصادی برای تضعیف ملت ایران سرمایه گذاری گسترده‌ای داشتند.

وی افزود: امروز در جنگ اقتصادی ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای مقابله با دشمنان وجود دارد که همت لشکریان جهاد اقتصادی جهت دستیابی به پیروزی را می‌طلبد. صنعت برق کشور یک صنعت قابل توسعه‌ای است و در این راستا باتوجه به مزایای نیروگاه‌های مقیاس کوچک خورشیدی لازم است از ظرفیت در راستای کمک به صنعت برق کشور به کار گیری شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: در استان اصفهان با همت فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) و سازمان بسیج سازندگی مرحله ابتدایی عملیات راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی مقیاس کوچک انجام شده و ضرورت دارد این عملیات استمرار یابد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود مدیریت صنعت برق استان هزار مگاوات را هدف‌گذاری کند و طی زمان بندی سالانه ۲۰۰ مگاوات تولید برق توسط نیروگاه‌های خورشیدی مقیاس کوچک طی تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی، بانک‌ها و مردم در راستای این هدف گام برداشته شود.

وی ادامه داد: تسهیلاتی که بانک‌ها برای ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی به مردم ارائه می‌کنند، در مسیر افزایش تولید، کاهش تورم و ایجاد اشتغال است و ضرورت دارد رسانه‌ها در راستای حضور گسترده مردم و خیرین در این مسیر مشارکت کنند، همچنین سایر مجموعه‌های اقتصادی که نیازمند به تولید برق هستند نیز می‌توانند در این عرصه وارد شوند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی امروز تفاوتی با جنگ تحمیلی ندارد زیرا دشمنان امروز همان دشمنان دوران دفاع مقدس هستند و در این راستا ضرورت دارد لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان با ظرفیت مردمی خود در این جنگ اقتصادی وارد شوند و بسیج مستضعفین به عنوان پاره تن مردم آمادگی کامل را جهت حمایت از این طرح‌های جهاد اقتصادی دارد، در این راستا امروز ضرورت دارد گفتمان سازی و فرهنگ سازی جهاد اقتصادی در تمامی ابعاد آغاز شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: در صورتی که جهاد اقتصادی استان اصفهان در زمینه ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی الگوی بقیه استان‌ها قرار گیرد صنعت برق کشور با کمک مردم پیشرفت بزرگی را خواهد داشت و در این راستا می‌توان از مزیت جنبه‌های صادرتی برق به کشورهای همسایه بهره برد.

کد خبر 678917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.