اصفهان می‌تواند مرجع خدمات روزآمد مدیریت شهری باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارها و فعالیت‌های خلاقانه شهرداری اصفهان در کشور نمونه است که سایر شهرها می‌توانند الگوبرداری کنند.

مهدی طغیانی در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه مدیریت شهری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نمایشگاه مدیریت شهری از این حیث که به توسعه فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین کمک می‌کند به طور کامل تخصصی است.

به گفته وی، این سال‌ها روز به روز پیشرفت حوزه مدیریت شهری به صورت تخصصی را به ویژه در این نمایشگاه‌ها دیده‌ایم و سازمان‌های مختلف زیرمجموعه شهرداری اصفهان نیز هر سال ایده‌های جدید خودشان را عرضه و ارائه می‌کنند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارها و فعالیت‌های خلاقانه شهرداری اصفهان در کشور نمونه است و در سایر شهرهای کشورمان هم می‌تواند نمونه برداری شود.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه می‌تواند مرجع کشوری باشد، تصریح کرد: می‌توانیم با اطلاع رسانی و تبلیغات خوب این مجموعه را مرجع کشور کنیم. امروز در استان ۱۱۵ شهرداری وجود دارد که می‌توانند نیازها و سامانه‌های مدیریت شهری برای خدمت رسانی بهتر را ببیند، در شهرهایشان مورد استفاده قرار دهند و حتی قرارداد ببندند.

به گفته طغیانی، این دست نمایشگاه‌های تخصصی می‌تواند فناوری‌ها و پیشرفت‌هایی که در کشور اتفاق افتاده را منتقل کنند. ضمن اینکه امروزه شاهد تعدد اتفاقات خوبی در استان و کشورمان هستیم.

وی تصریح کرد: اصفهان می‌تواند در حوزه مدیریت شهری حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، به شرطی که بتواند این دستاوردها را به دیگران هم منتقل کند.

به گزارش ایمنا، دوازدهمین نمایشگاه مدیریت شهری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان از دهم مرداد ماه آغاز شده و تا سیزدهم مردادماه ادامه دارد.

کد خبر 677614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.